Min dag!

Hej!! Min dag började med väckning 7.00 sen ca 7.20 började jag äta frukost. Vi halv 8 så klädde jag på mig,borstade hår och tänder. När jag var klar med det så var klockan ca 7.55 och då klädde jag på mig skor och jacka. 8.00 så gick vi till bilen som stod precis utanför. Då hämtade vi upp Alice. Sen åkte vi till stallet. När vi var där jobbade jag från 8.30 till 12.00. När vi var klara med att jobba så åt vi lunch och sen åkte vi hem. När vi var hemma var klockan typ 13.15. Jag tog en dusch. Efter det så gick jag och pappa ner på stan för att gå till en IPhone skalbutik men när vi där så var det stängt. Men men jag får gå dit någon annan dag. Efter så tog vi en fika med pappas syssling och hennes dotter på pub. Jag en äppelpaj med Is-te. Men när vi kom hem la jag mig på soffan och kolla på lite TV. Vid klockan fem kom mormor och morfar förbi på midda

Men nu sitter jag och kollar på körslaget.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0